همه چیز

تجربیات من درباره کامپیوتر واینترنت و مطالب جالبی که در وبگردی هایم پیدا میکنم

من که الان در حدود 10 ماه هست که بالاترین رو میشناسم و از کاربرانش هستم تا حالا با باز شدن لینک ها در یه پنجره یا تب جدید مشکل داشتم و با راست کلیک کارم رو راه مینداختم ولی مثل اینکه خیلی ضایع کردما نه .حالا دیگه اینقدر نخندید ولی اگه شما هم بلد نبودید اشکال نداره حالا یاد بگیرید. با کلیک بروی آیکون زیر لینک مطلب موردنظر شما تو یه پنجره یا تب جدید باز میشه
خوب از بی دقتیه وگرنه اگه به آیکونش یکم دقت میکردم حل بود.

نظرات : 1

  1. سعید  

    تصور نمی کنم آن راه حل چیزی را حل کند!
    چون معمولا ما وقتی لینکی را باز می کنیم، ترجیح می دهیم تا زمانی که کامل بارگذاری نشده، سراغش نرویم.
    گرچه شما تازه با باز کردن صفحه لینک در تب جداگانه آشنا شده اید، اما من هم که دست کم سه چهار ماه است که می بینمش، استفاده ای نمی کنم. چون آزاردهنده است. همین.

ارسال یک نظر